Op 1 november 2019 is een administratief medewerker burgerzaken met pensioen gegaan.
Tijdens het college van burgemeester en schepenen van 12 december 2019 werd het voorstel goedgekeurd om de vrijgekomen uren in te vullen door een deeltijdse deskundige burgerzaken.
In eerste instantie wordt overgaan tot een combinatie van bevorderingsprocedure en procedure interne mobiliteit en indien hier geen kandidaten voor in aanmerking komen, zal er overgegaan worden tot een aanwervingsprocedure.
De syndicale organisaties hebben op 19 december 2019 een protocol van akkoord verleend.
Tijdens de zitting van het college van burgemeester en schepenen van 12 december 2019 werd het voorstel goedgekeurd om extra ondersteuning te voorzien voor de dienst burgerzaken.
De personeelsformatie en het organogram met betrekking tot de dienst burgerzaken worden vastgesteld.
De functiebeschrijving en de aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden voor de betrekking van deskundige burgerzaken worden goedgekeurd.
Dit besluit wordt, met alle bijlagen, overgemaakt aan de provinciegouverneur (Agentschap voor Binnenlands Bestuur - Afdeling Antwerpen).